Nyårsdagen

Inatt sov jag sammanlagt ca fyra timmar. Sammanlagt.. Inte sammanhängande.. Levi har haft det jobbigt med sår i stjärten och ingen salva hade vi hemma hos mamma, ååå vad ont det ska ha tagit för min lilla älskling! Sen var det smällare, snarkningar och allt möjligt som höll mig vaken. Tror också det blivit sån rutin att vara vaken så nu kan jag inte sova.. Jaja jag känner mig ju pigg ändå, någesånär :)

Jag steg iallafall upp imorse och åkte till jobbet, så jag har jobbat hela dagen. Levi har varit hos sin mormor och morfar hela dagen. Jag tog min lunchrast toktidigt och åkte dit med salva så han skulle slippa ha så ont, jag såg nu ikväll att han har nästan som blåsor, stackars liten.

Vi åt middag hemma hos min mamma också, och jag och lillebror spelade guitar hero, jag kör på medium och han på hard, måstemåste träna!!

Ikväll har jag hunnit handla och skjutsa min mormor till bussen, börjar känna mig lite virrig och jag antar att det beror på trötthet så det är nog snart dags att kojsa. Lite rörigt inlägg :)

Kommentarer



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback