SHN fortsättning

Jag kom på att jag inte har uppdaterat om sömnen på några dagar. Vi fortsätter iallafall fast jag har flyttat tillbaka in till sovrummet. Nattningen tar nu ingen tid alls. Levi är tyst när vi sagt godnatt och släckt lampan, nattningen tar nu alltså bara ca 3 minuter, jämfört med förut då det kunde ta 1½ timma innan han somnade. Han vaknar fortfarande någon gång då och då på natten, men somnar fort om av sig själv, jag väntar verkligen in i det sista med att gå in till honom, men skriker han hysteriskt så går jag givetvis in, lägger honom snabbt till rätta, buffar och går ut och då somnar han direkt. Inatt tror jag att han vaknade 2 gånger, jämfört med förut då han vaknade säkert 5-10 gånger varje natt och inte ville somna om.



Kommentarer
Från: Linda

han är så duktig! lilla hjärtat :]

2009-01-11 @ 22:46:01
URL: http://lindta.blogg.se/
Från: Johanna

Ja, det är även min kusins dag, så jag tror att det blir då, bara för att :P

2009-01-12 @ 12:29:56
URL: http://mammaundertjugo.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback