snarkningar

Inatt så hade vi en snarkare hos mamma, en släkting som firade nyår med dem och också sov över. Iallafall så snarkade han högt och ljudligt heeela natten lång, gissa om man kunde sova? nejnejnej. När jag var hemma på min lunchrast så stiger han upp och frågar glatt "jahaaa har ni sovit bra inatt då??" inte anade han att han var den enda som sovit.

Jörgen, min låtsaspappa hade ett snarkproblem förut.. Nämligen så att min bror och min mamma låg i deras dubbelsäng och snarkade, så Jörgen la sig på soffan för att kunna sova då han är väldigt lättväckt. Iallafall så la han sig på soffan och ska sova, och vad hör han? Joo, undulaten snarkar också!! hahahaha

Kommentarer
Från: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Snarkande kan verkligen förstöra hela nätter. Som tur är bor man inte med någon som snarkar, men de finns väl medicin mot sånt nu, undra om den fungerar. När jag bodde i sthlm så var det en granne som snarka så de hördes genom väggarna alltså från lägenhet till lägenhet...

2009-01-02 @ 09:55:09
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Från: Sandra

ska vara hemma till sommaren med, sen ska john vara pappaledig sep-okt och sen blir det dagis för lilleman=) gruvar mig redan;)

2009-01-02 @ 10:39:59
URL: http://filipsmammas.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback