Tisdag med Elin och Johanna

Imorse efter att vi ätit frulle så promenerade jag och Levi iväg till affärn, köpte lite småsaker också gick vi hem igen. Gode tungt att gå när det var snö på marken också var jag påbyltad med täckbyxor, skönt dock när vi kom hem att man gjort bort att motionera lite, har ju inte direkt varit överflöd av motion nu under jul å nyår. Levi somnade i vagnen och när vi kom hem så började jag med lunch. Såklart vaknade Levi innan jag var färdig så då fick han krubb på en gång.

Precis när maten var klar så kom Elin och Johanna, så jag bjöd den gravida damen på lunch. Sen har vi mest surrat och surrat och surrat, trevligt värre ;) Jag fick känna en massa sparkar på Johannas mage också, så mysigt!

När brudarna for så väckte jag Chris också la jag mig i sängen och pluggade, ska göra ett prov imorgon och sen ska jag tokplugga närmaste veckorna så jag får engelskan bortgjord och slipper tänka på det, jag har varit alldeles för sölig! Sen har jag lekt med Levi, vi har tränat med läragå vagnen, oj så duktig min snutt är. Nu kryper han dessutom för fullt, inte bara masar.

Chris håller på att ge Levi hans dagliga bad, och sen ska snutten sussa så sött och då ska jag fortsätta mitt pluggande, jag har FYRA a4:a sidor med glosor som jag ska plugga in.


Levi hjälper mamma i köket, Nasti vill ligga i både Elin och Johannas knän.





Kommentarer
Från: Johanna

När vi träffas nästa gång kan du förhoppningsvis mysa med bebisen utanför magen! :) Nasti är söt! haha

2009-01-06 @ 21:42:22
URL: http://mammaundertjugo.blogg.se/
Från: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Duktig kille, diskmaskinen är alldeles ypperlig att lära sig att stå med ; D Freija ställde sig upp mot diskmaskinen första gången hon vågade ställa sig upp : ) Fast den där "hatten" är hon inte speciellt förtjust i den åker av lika fort den kommer på.

2009-01-06 @ 22:19:47
URL: http://freijasmamma.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback