Då kommer ...

det här inlägget är skrivet igår eftermiddag


Då kommer en uppdatering. Igår hade jag helt enkelt inte tid att uppdatera, grannarna bjöd oss på fika på stan, sen strosade vi runt i affärer tillsammans med dem hela dagen. Eftersom att  vi bor grannar så gick vi både in till stan och hem igen med dem. Min pappa skulle bjuda ut mig oss på golden, men han var sen så vi fick vänta hemma hos oss och då passsade grannbarnen på att "städa" Levi`s rum.

Iallafall så kom min pappa och hämtade oss så vi åt mat med dom, jag åt stekt kyckling i currysås, och en vårrulle till förrätt, mmmmm.

Jag säger mmm alldeles för ofta nuförtiden, äter nåt gott varenda dag, utan undantag, och träningen, vars for den? Jag är så less på vintern nu, så sjukt less, jag har inte lust att göra nåt alls, allt är jobbigt. Ska man rasta hunden medans Chris jobbar måste man dra på ungen overall och hela köret, jämfört med på sommaren då man bara kan lägga honom naken i vagnen. Det är jobbigt att gå ut och gå, snön, jag hatar den!! snälla vååååren kom kom komsi.


Iallafall så idag har vi inte gjort ett jota. Levi har sån hemsk hosta och är snorig som tusingen så jag tyckte det var onödigt att gå ut idag också, han har mest legat på soffan och myst idag. Fast inte är det alltid så kul att mysa, enligt honom, men när han inser att han måste ligga kvar så ger han sig ganska snabbt och börjar jollra.





Kommentarer
Från: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Såå söt! Vad har han i munnen?

2009-01-27 @ 19:03:39
URL: http://freijasmamma.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback