tisdag

Dagen började med att vi tog en promenad hela familjen till komvux.. Pratade lite med läraren och sen gick vi och handlade och sen hem. Levi har fortfarande en hemsk hosta och är toksnorig, så jag vill inte vara ute med honom för mycket och inte heller hälsa på folk med barn så inte dom åker på nån förkylning. Så resten av dagen har vi varit hemma..

Min mamma har varit här nu på eftermiddagen, men hon stannade inte så länge. Fick ett sms om att mitt ellos paket har kommit också, mitt andra ellos paket.. jag fick det första förra veckan, jag hade beställt gardiner till både vardagsrummet och köket, givetvis hade jag kollat noga på hemsidan, inte.. Jag fick två längder till vardagsrummet men jag hade visst bara beställt EN längd till köket, så nu har vi bara en gardin där, snyggt va, hehe.





Skrev det här uppe i eftermiddags, men då kom grannarna på besök med sin minsting, så jag har surrat med dem och bjudit på bullar. Fick låna en film av dem också, Wall-e, så den ska jag nog se ikväll tänkte jag. Levi har precis fått lägga sig så nu är det lungt i lyan.


Ser ni honom? ignorera hur stökigt vi har, om ni kan



Kommentarer
Från: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Så söööt bild!

2009-01-27 @ 20:09:41
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Från: Linda

söthuvud! :D

2009-01-27 @ 20:33:49
URL: http://lindta.blogg.se/
Från: Grannen

aaaaw söt unge... åsså ser jag vårt toafönster hihihihi

2009-01-29 @ 23:40:02



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback