ett kvällsinlägg

Dagen har varit väldigt lugn, har mest legat i sängen å sett på tv å surfat. Tog en powernap och sen for jag och Elin ut på en promenad, gick förbi kvantum och handlade lite, och sen hem för att göra matlåda till imorgon då jag ska jobba.

 Nu har jag precis sett en film på trean, ser att det är dags att sova nu.. Jag har haft jättesvårt att somna i tid på kvällarna nu när jag har jobbat, börjar ju sju på morgonen så det är lite svårt att ställa om tiderna, är ju van att vara vaken lite längre och även få sova lite längre. Nåja man ska väl vänja sig nångång förhoppningsvis.

Nåja, nu ska jag stänga ner datorn och försöka sova. Godnatt!

Kommentarer
Från: Sofie

ha du ne brea?? :P

2009-07-21 @ 22:50:22
URL: http://sofieri.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback