helikopter

Idag har polisen cirkulerat med helikopter ovanför piteå, tänkte väl att det kanske hörde ihop med detta. Obehagligt!!

Idag har jag jobbat hela dagen, har varit en väldigt tung dag då det är personal som är sjuka och hemma från jobbet. Chris och Levi kom iallafall och hälsade på mig på jobbet, Levi sprang runt som en vilde och kollade läget, fick åka rullator och dricka lite saft.

När jag slutade gick jag en sväng på stan med Levi, sen hem och dona på, umgåtts med grannarna och nu tänkte jag snart kojsa, jag är jättetrött.

Kommentarer
Från: Catrine

Visst va de läskigt? Jag bor typ nästan granne med de huset! Dom är i full rulle ikväll med på annelund! Kör runt som nå galningar! Gäller att låsta dörrarna :)

2009-08-01 @ 00:43:35
URL: http://catrinej.blogg.se/
Från: Catrine

mm, precis massa barnfamiljer bor de ju här! Fan människor blir mer och mer sjuka. Jo de är som bara sånt man läser i aftonbladet, nu har de kommit allför nära! :(

2009-08-02 @ 21:08:20
URL: http://catrinej.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback