onsdagen

Den här kommentaren gillar jag. Kan ju hoppas att det stämmer :)




Idag har vi mest bara varit hemma, har varit här ute på innergården, Levi älskar verkligen att vara ute och han blir sååååååå arg när det är dags att gå in. Sen har jag tvättat hela eftermiddagen, också ett step pass nu ikväll, roligare än så har vi inte haft. Nu har jag massor med bilder på kameran som jag ska lägga upp här på bloggen, jag har blivit så himla lat när det gäller att koppla in usb sladden å blablabla, höjden av lathet.. för sen ska man ju bara trycka på några knappar och hippsvipps är bilderna uppe. Nåja, det kommer iallafall.



Det blir många egobilder framöver :)

Kommentarer
Från: lea

vart nå galetpå förra kommentaren, jo jag har varit lite små less men nu är jag suppper less!!=) jag mår ju så bra och är så rastlösav migså jag söktebara havandeskaps från 22aug till då 6sep=) men om jag mårså hära bra tror jag att jag fortsätter att jobbar bara för att få tiden att gå=)

2009-07-16 @ 00:11:20



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback