onsdagkväll

Vilka dagar nu va, fint väder som tusan. Igår åkte jag och Chris till ikea, barnfria tillåme, Levi fick stanna hemma med chris moster Linda, så vi hade en heldag för oss själva. Handlade lite välbehövliga saker, inget onödigt denna gång faktiskt :) Blandannat så köpte jag tyg så ikväll har jag sytt mina egna gardiner, det tog bara typ två timmar, pust. Så nu har vi nya gardiner i kök och sovrum.

Idag har vi varit ute på havsbadet och solat och badat, jag glömde tyvärr kameran så några bilder blir det inte. Å vad Levi tycker om att vara på stranden, vi tog med strandleksaker så han har lekt med dem och plaskat i vattnet. Vi cyklade till och från havsbadet, så vi har som varit ute hela dagen.

Nu ikväll var vi bjudna på grillat hemma hos min mamma, mummmms, jag var tokhungrig när vi kom dit så maten smakade extraextra gott. Levi har fått hoppa på morbrors studsmatta också och det tyckte han var skoj!

Lägenheten är ingen fager syn just nu, men på dagarna prioriterar vi att vara ute och ikväll har jag sytt gardinerna så imorgonkväll får jag ta och röja undan här hemma. Då vet ni att vi inte vill ha nå besök förens i övermorgon, hehe


Nåja nu börjar snart 2½ men så det är dags att göra sig sängklar! Godnatt

Kommentarer



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback