PANIK!!!!!!!!

Idag har vi varit med Linnea, vi bestämde oss för att ta en promenad, så vi tog med zelda och nasti och gick brevid vattnet efter en stig. När vi gått en rätt bra bit så vi mötte vi några hundar, och tänkte att då är det bäst vi kopplar våra vovvsingar. Zelda kom snabbt som blixten men Nasti var det värre med.. Jag kunde verkligen inte hitta honom, och där vi var var det en stor yta med högt gräs, alldeles utmed vattnet och skogen var inte heller långt bort. Vi sökte och sökte, tillslut fick jag sån jävla panik att tårarna bara sprutade, vi hade då letat i ca 45 minuter och jag kunde verkligen inte hitta nasti.

Tillslut så ringde jag chris och bad honom komma och hjälpa oss, och vi började gå tillbaka samma väg som vi kom från, då ringer chris upp och säger att nasti sitter på uteplatsen våran!! lycka!! fy tusingen vilken panik jag kände idag alltså, säkert nasti också, han blev nog rädd när han inte hittade oss och sprang väl hem istället..

Kommentarer
Från: Nemi79

Din hund kan inte ha varit så rädd. De flesta hundar som blir rädda och/eller får panik och förirrar sig. Din behöll lugnet och hittade hem till tryggheten. Slutet gott även om man blir både rädd och arg på den dumma hunden som inte kan hålla sig i närheten ;-P

2009-07-11 @ 18:13:30
URL: http://nemisjuttionio.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback