skönt med sovmorgon!

Både igår morse och nu imorse har Levi sovit ändå till 11, och endå har vi lagt han vid 19.20 på kvällarna. Härligt härligt med sovmorgon, speciellt nu såhär på helgen då man sitter uppe lite längre.

Idag har vi iallafall inte gjort något alls, vi har haft en hemmadag och gått runt i morgonrock och blöja (levi stod för blöjan då alltså). Just nu har jag inte sådär supermatchande kläder, ett par rosa shorts och ett turkost linne, hehehhe. Jag har varit toktrött hela dagen, tror även Levi har varit ganska trött, för trots att han sov till 11 så sov han 1½ timma nu på eftermiddagen, tillväxtperiod måntro?

Har fått lite sådär smått panik också, om inte ens TVÅ MÅNADER börjar min lilla pojke på dagis och jag ska efter 1½  års ledighet sätta mig i skolbänken igen. Samtidigt som det är tråkigt att jag inte ska vara hemma med Levi längre känns det roligt och spännande att göra något annat, vi har ju även kvar föräldradagar så man kan vara hemma lite sen också :)

Nåja det var kvällens funderare. Nu ska jag klicka runt lite här innan jag ska lägga mig och se tv.


Ungefär såhär har vi sett ut idag :p



Kommentarer
Från: lea

så otroligt skönt med en hemma dag,är väldigt avundsjuk på er!=)

2009-07-05 @ 21:22:44
Från: Sofie

somnade när du skrev på msn :P Det är bara att kika förbi imorgon om du vill :)

2009-07-05 @ 21:42:37
URL: http://sofieri.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback