slut på arbetsveckan

Nu har jag jobbat klart för denna vecka, är visserligen bara en dag kvar av denna vecka.. Idag har jag jobbat hela dagen, jag och Linda hade samma tur, fast i olika "hus" så på lunchrasten gick vi ut på området och kollade omkring, köpte en oxfilerulle till lunch också.

Dagen har gått så sjukt snabbt, har haft det ganska stressigt på jobbet och det gör att tiden bara rinner iväg, nivet då man verkligen känner att man har alldeles för lite tid. Fast det är endå skönt att ha fullt upp, för man har aldrig tråkigt, dock jobbigt när man måste stressa, Men som tur är har man superbra jobbarkompisar som inte är sena på att hjälpa till när det behövs och det tackar jag för <3

eftermiddagen/kvällen har jag spenderat tillsammans med min underbara lillunge, gissa om jag har saknat honom efter 5 dagar helt utan han. Dom överaskade mig igår, snacka om det. Chris ljög och sa att han var kvar i arjeplog, och när jag kom hem efter min kvällstur på jobbet så var dom redan hemma. Chris har iallafall farit iväg på galej, och jag sitter här.. känner inte för att göra något alls, förutom att sooooova så det blir nog sängen alldeles strax.

Nåja, dags att rasta hunden och göra sig klar för sängen, ha en bra kväll allihopa!




Kommentarer



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback