tisdag i piteå

Kom hem från jobbet för en stund sen nu.. Skönt endå att bara jobba några timmar på morgonen och sen har man hela dagen fri. Killarna är fortfarande kvar i Arjeplog, så jag är själv hemma för tillfället, får väl se när dom kommer hem.. Resten av veckan blir det iallafall jobb, så ingen sovmorgon för mig.. visserligen är det mest förmiddag jag jobbar så jag kan ju vila hela dagarna annars.

Nåja nu ska jag fortsätta äta min tidiga lunch och sen tror jag att jag ska lägga mig och vila, jag hade så svårt att somna igårkväll nämligen så jag är inte sådär jättepigg nu. Dessutom så är det ju endå skitväder ute så det är ju itne så att jag missar något,,. jaja ha en bra dag alla!!

Kommentarer



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback