arjeplog

I torsdags åkte vi till arjeplog och vi är fortfarande här. Torsdag-lördag spenderades i korsträsk, en by utanför arjeplog där massa från chris släkt bor, blandannat hans mormor. Midsommar var jätteroligt, jag ska lägga upp bilder sen så ni får se. Vi åt iallafall god mat, gjorde midsommar kransar, badade bastu och badtunna och sen spelades det kubb.

Det har varit jättefint väder här hela helgen och det är vi glada för, hör att det inte alls varit lika bra på andra ställen. Levi har iallafall blivit myggbiten i sinne, tror vi räknade till 14 myggbett bara i pannan och runt öronen, stackarn. Man får ju inte ha myggolja på barn under 3 år, men vi har hett på hans kläder iallafall, kanske hjälper lite.

Igår åkte vi in till Arjeplog och som sagt så är vi fortfarande här. Var med Madde både igår och idag, och sen har jag även varit med min mami som är hos min mormor i helgen, mamma är ju också från arjeplog i grund å botten. Min lillebrorsa har varit med Chris lillebrorsa sen igår då vi kom till arjeplog, dom är lika gamla och verkar komma tokbra överens och det är ju roligt.

Nu har karln kommit hem från fisket, det snackas om att se nån film, får se om jag orkar.

Kommentarer



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback