balen

Idag har jag, Elin och Levi cyklat ändå till havsbadet för att se när min syster gick på balen. Levi lekte i jorden där ett tag så både han och jag var helt jordiga i ansiktet. Tillslut hämtade jag cykelkärran så fick han sitta i den och då satt han minsann still. På hemvägen så somnade han förstås sittande men jag hittade en bra lösning så att man kunde spänna fast honom när han låg i cykelkärran och det gick bra.


Jag och Levi

Styvpappa Jörgen och Lillebror Anton

Elin

Lillasyster Sarah och Christoffer

Kommentarer
Från: Lina Lundgren

Va fina dom var på balen :)

2009-06-09 @ 21:59:55
URL: http://linalundgren.blogg.se/
Från: Sandra

tack så mycket! att jag glömde våtservetterna=) jaja sånt som händer



fin hon var lillasyster

2009-06-10 @ 21:11:44
URL: http://filipsmammas.blogg.se/
Från: laila

Så söt hon är din syster..



Ni med förresten men jag tycker att Elin är MIN favvo.. om du förstår! och nu får jag ha henne hemma =).. och här sitter jag, vid datorn! näää måste kila.. pussa Levi från tant!



2009-06-11 @ 21:21:45



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback