hello

Nåhååå nu har jag varit sådär dålig på att uppdatera igen, illaaaa. Idag har jag varit väldigt duktig, har lagat mat i sinne, till Levi. Det är så skönt att ha färdiga burkar när man är ute på äventyr eller när man är lat. Annars äter han ju oftast med oss.

Här är från min och Lindas msn konversation, för jag orkar inte skriva om allt om hur mycket mat jag gjort:


Louise säger: först gjorde jag korvstroganoff och ris, gjorde stroganoff på en hel korvring så det blev ju lite mat om man så säger. men då råkade jag göra aaaaallldeles för mycket ris, så närjag blandat korven och riset var det kvar 4/5: e delar av riset, haha så då gjrode jag en kycklinggryta för att slippa kasta allt ris jag gjort men då var det kvar ris endå.. så då gjorde jag en köttfärsås och blandade med resten av riset, men då blev det över köttfärsås, så då kokade jag spagetti och blandade fatta hru mycket mat jag lagat idag

Sen kom Elin hit, vi hade klätt på oss och skulle just gå in till stan när vi kom på att vi var hungriga, så då var det bara att sätta igång med matlagningen igen. Men sen blev det stan iallafall, och jag hittade en tröja och ett par leggings.


Bra saker;

* kg har kommit hem
* Elin har flyttat till piteå
* korpen har satt in en timmas step på sommarschemat (tror jag)
* återföreningar

och framförallt så är det sooooommmmmmmar


livet känns väldigt ljust!!





Kommentarer
Från: Sofie

Hahahahaaa, lyckat Lollo, lyckat ;P

2009-06-04 @ 00:29:07
URL: http://sofieri.blogg.se/
Från: Strungisen

men hallåå! JAG kommer ju hem på lördag jue :D bra sak or what? hihi.

2009-06-04 @ 17:09:14
Från: Carrp N

Nej, vi har inte heller köpt ngt. Måste väl kila iväg och köpa ngt idag tror jag. Tycker det är svårt. Funderar på lite vin och en picknickryggsäck, men vet inte alls. Känns lite trist att ge presentkort.

2009-06-05 @ 08:42:38
URL: http://carracool.blogg.se/
Från: laila

Men hej och hååå.. vad du är duktig! verkligen, vilken mamma.. det gör du bra!



och att du nu har fått Elin vid din sida.. jaa, nästan =) Längtar til l hon får till internet och datorn så vi kan "titta till henne" asg

Vi kommer upp till henne på söndag.. undra hur hon och dom andra mår då!??

kram laila

2009-06-05 @ 18:33:00
URL: http://foretjugo.blogg.se/
Från: Madeléne

Kompis, vad är det för systemkamera som ni har? Jag funderar på att köpa mig en, men jag vet inte vad för någon :)

2009-06-07 @ 15:33:50
URL: http://annamadelenee.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback