dop, vänner och sol

Igår var vi på dop, Stina och Daniel döpte sin lilla Eric. På vägen från kyrkan till annelund så skojade Per till det. Vi var tre stycken som "följdes" efter varandra med bilarna, först per och Linda, sen jag och efter mig körde emelie. Per var sådär lagomt rolig och körde runt runt i två rondeller och sen tog han ett varv extra runt ett kvarter, och vi följde blint efter, vi hade ju ingen aning om vars vi skulle varken jag eller Emelie. Och ni vet den där lilla rondellen som är på annelund? Den är ju som sagt liten, och tre bilar som cirkulerar runt  där, hehe.

1. Daniel Stina och Eric
2. Emelie och Levi
3. Per Linda och Levi
4. Linda och Levi
5. Ken och Malin




På kvällen fick vi finfrämmande, Anna, Henke och Kåggan kom hit och polade med oss. Vi åt korv å makaroner, det var förstås jag som bjöd på finmiddag. Undrar hur många grisar jag äter på en vecka..  Jag var supertrött så sekunden dom for härifrån så somnade jag i soffan och vaknade upp två timmar senare helt ensammen, då hade min man farit på jobbet så jag var helt alen på allen.. Det är jobbigt för jag är så himla rädd att någon ligger under våran säng så jag måste alltid hoppa upp i sängen.. tungt.

1. Anna och Levi
2. Kåggan





Det var lite från igår.. Idag då.. På förmiddagen gjorde vi då absolut ingenting, donade på här hemma. Levi har börjat svamla med maten ibland, idag till lunch fick han gräddstuvad pyttipanna men det dög visst inte alls, för han bara spottade ut. Jag gav upp rätt snabbt också, så han fick välling istället, han äääälskaar välling. Sen under tiden som Levi låg och sov ute i vagnen så pluggade jag, och nu är jag äntligen snart klar.

Efter plugget for vi hem till min mamma och satt på ett renskinn i solen, vi tog också en promenad där, så sjukt härligt väder det har varit ute idag.

Mamma och Levi



Nu ikväll har min mamma, mormor, jörgen, och lillebror anton varit här och ätit middag med oss, inte helt oväntat kanske men vi åt korvstroganoff ;) mums.  Anton har lekt med Levi i hans rum, roligt tycker lill snutten.

1. Morfar Jörgen och Levi
2. Anton och Levi






Såå, det vart ett långt inlägg.. PUUUUUUUUH





Kommentarer
Från: Cajsa

Haha Linnea den skvaller apan!! Och hon som sa att det inte var så farligt till mig... :P Det tar faktiskt inte lång tid att fixa mina paint bilder, har ju inte så avancerade saker så. Photoshop har jag inte ens provat... Oj va stilig Levi var på dopet! :)

2009-03-16 @ 00:22:25
URL: http://cajsabloggar.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback