hejsan hoppsan

Såå, nu ligger Levi i sängen. Han har varit så himla go nu ikväll så jag ville pussa ihjäl honom. Sötälskling!! Vi har lekt en massa med hans boll, också har jag och Chris jagat honom och han kryper ju fort som tusingen nu alltså, och när vi fick fast han så har vi kittlat honom.

 Dagen har varit lugn, Linnea har varit här och vi tog en promenad. Annars har vi inte gjort nåt speciellt. Jag tror jag håller på att få hosta, är det inte den ena sjukdomen så är det den andra.. inte så mycket att göra åt..




Såhär har Levi sett ut många gånger under dagen, hängandes i ett byxben. visst har han söt pyjamas



Kommentarer
Från: Linda

ibland måste man få ha gnälliga dagar också, visst levi ? :P du är som harry, gillar att bli jagad :P

2009-03-11 @ 21:17:30
URL: http://lindta.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback