helgen

Helgen har vare bra. i fredags kom Linda och Jonny hit å åt burgare med oss, sen såg vi en film. Det var fredagkväll.

 Igår på eftermiddagen bestämde vi oss för att fara till Per och Linda, klockan var nästan middag när vi skulle fara, så jag frågade chris hur vi ska göra med maten!?!?!? Svaret jag fick var:  "Men snälla Louise måste vårat liv alltig krestsa kring mat!!?" HEHHEHEHE. Han har faktiskt kommenterat de där i veckan.. När vi äter frukost så frågar jag vad vi ska äta till lunch, samma sak när vi äter lunch, vad vill vi äta till middag? Jag överlevde iallafall kvällen, för Per och Linda bjöd på middag! :) Vi for däremot hem tidigt för jag var trött.



Levi skjutsade Harry på bilen




Kommentarer
Från: Linda

gókillar!

2009-03-23 @ 10:12:50
URL: http://lindta.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback