HON ÄR SÅ BRA

hannapee <--------------------------

Kommentarer
Från: Sofie

okej de lät inge bra.. känns inge kul. Finns det ingenting man kan göra åt det? Använde du foglossningsbälte? Barnmorskan prata om varmvatten bad så man kanske ska testa de. Jag jobbar som personlig assistent så det är rätt tungt nu när jag har ont. annars då? är det livet att vara mamma ledig?=) Tack förresten för gratulationen =)

2009-03-01 @ 17:39:04
Från: Madeléne

Nja, jag kom fredag kväll, och lördag var vi på ikea, så jag har varit här lördagkväll också och hela söndagen. Och gissa vad.. Jag ä fortfarande kvar!!! Men idag ska jag hem :D

2009-03-02 @ 10:19:55
URL: http://annamadelenee.blogg.se/
Från: Sofie

hehe joo kan tänka mig att det är det bästa jobbet =) Gud så jag längtar! Joo vi köpte hus i oktober.. på djupviken. Vi trivs jättebra, vi ska bara bygga om lite ute nu till våren, då blir det ännu bättre. Då får jag mig en altan att sitta och mysa på=) Vart bort ni då? i hus lr?

2009-03-02 @ 11:45:59



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback