ingen träning idag heller

Hade verkligen behövt ett ordentligt träningspass. Är så arg och irriterad över så många skitsaker.. BLÄ. När jag kom fram till korpen så såg jag att step-passet som jag suttit och väntat på hela dagen var inställt, jävla skit alltså!!!! Hade det varit förra söndagen hade jag inte brytt mig, men IDAG var jag så jävla peppad. Hade ju kunnat träna nå annat men nivet då man ställt in sig på något.. jag har förövrigt inte tränat sen förra söndagen..

Min telefon gick ju också sönder i fredags.. Men tack och lov så fungerar den nu igen. Gick in på teliabutiken och frågade varför telefonen betedde sig så konstigt, och när karln tog ut batteriet så rinner det ut en massa vatten ur fonen. bra där.. så ett hett tips, lägg inte telefonen på diskbänken och då absolut inte under diskstället!

Kommentarer



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback