på fötter

Sådärja. då är jag på fötter igen. Jag har varit rätt sliten efter helgen men nu äntligen känner jag mig piggare igen. Nu dom senaste dagarna har Levi lärt sig vinka, också "dansar" han till musik. Så himla söt.

Igår var vi iallafall på familjens hus, sjöng och lekte med de andra barnen. Annars har vi inte gjort så mycket speciellt.. Idag ska en viss Linnea komma hit, får väl se vad vi hittar på. Hon skulle köpa med ketchup till mig, vi har slut här hemma och utan ketchup kan man ju inte äta.

Nu på förmiddagen kan jag lova att Levi har varit gnälligare än någonsin. Vars jag än gått har jag haft en unge hängandes i benet. Inte ska ni tro att man kan sitta vid datorn en sekund heller, han älskar nämligen datorn och vill helst sitta i mitt knä och slå på tangentbordet, precis som hans pappa gör när det jävlas för honom. Men inga små barn vid datorn inte!!


Snutten och jag igårkväll i våran säng



Kommentarer
Från: Elin

Nu kommer jag snart!:) Juni får jag flytta in, så då blir du inte av med mig så lätt ;)

2009-03-11 @ 15:49:53
URL: http://foretjugo.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback