pizzamackor

Nu ska ni få höra, ett mirakel har skett. Jag for på korpen runt fyratiden för att träna step30. När passet var klart kom jag på att jag glömt ställa P-skivan, och jag brukar ALDRIG glömma det. Åhnäj tänkte jag, fredag den 13:onde och jag har glömt ställa skivan, hur ska detta gå.. Men det gick bra :)

Jag plockade upp kåggilåggi också åkte vi ut till sanavägen och hämtade jonny.. Han hade roliga historier han. Nåja, vi lämnade av karln i stan och åkte hem till oss och gjorde pizzamackor, mums. Sen har vi lekt med levi och sett lets dance.

Kåggan for hem för en stund sen, hon åkte med chrischros när han for på jobbet och nu sitter jag ensammen här. Men jag är trött, ska nog sova snart.. friday night när man har barn ;) men bättre kan det inte bli!!!

Kommentarer



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback