vilken dag!

Jag har haft fullt upp sen imorse. Jag och Levi skjutsade min mormor från bussen hem till mamma, sen har vi lunchat på stan med brudarna och där blev vi kvar hela dagen, kom hem, städade hela lägenheten, bada lilleman, lägga honom, gå en promenad med Nasti, och nu sitter jag här. Mycket man hinner på en dag.


Jag skulle egentligen träna nu ikväll men jag har fått hosta nu igen och passet var så långt och dessutom är det ett rätt tungt pass jag skulle på, så det blev inget av det. Aerobic intervall var det förövrigt. Men imorgon, STEP wihoo.

Bästa idag då Linda gick in på en affär medans jag och Stina stod och väntade utanför, också ringde det på min telefon;

Jag i telefon: men kom hit, vi väntar här på dig.
lägger på luren
Stina: vem väntar vi på?
Jag (med en såndär "men är du knäpp eller - ton"): Men Linda?!?!??!

Det lät inte lika roligt när man skrev det ser jag.. men det var kul!! heheh



Kommentarer
Från: Cajsa

Haha ja det kan nog stämma, jag har nog alldeles för mycket tid över till Paint. :P hihi joo riktiga kinder, men det ska de små liven ha.

2009-03-12 @ 23:39:32
URL: http://cajsabloggar.blogg.se/
Från: Evelina

Jag brukar bara sticka lite här och där. Följer aldrig hålen. De går mycket fortare då.

2009-03-13 @ 13:37:09
URL: http://loon.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback