ÄNTLIGEN!

Seg som fasiken har jag varit, men nu är jag äntligen klar med engelskan. Nu slipper jag tänka på det mera, skönt.

Vill ni veta något sjukt? Någon har stulit min ryamatta. så förjävligt.. den hängde ute på mattställningen.. Alltså om det hade varit en mobiltelefon, eller en dator eller nå., Men min matta??! kan man inte lämna nånting ute nuförtiden? Jag har däremot en misstänkt.. Tänk om man bara kunde gå in hos andra och titta runt, men det går ju inte.. Och det ger ju inte direkt något att fråga, för vem skulle erkänna.

Hoppas iallafall att mattan börjar ruttna, den hände nämligen ute för att en hund pinkat på den, inte lite heller. Sen har Nasti spytt på den. HOPPAS DEN RUTTTNARRR UPPPPPP!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Från: Linda

Hej!

Vad för engelska är det du har läst? Om det är engelska B så skulle jag vilja köpa din bok om du ska sälja:) Kram Linda från Kälbo

2009-05-06 @ 14:31:41
Från: Madeléne

Haha, det är bara säga hej då till den mattan :) Hahahahaaaa..

2009-05-06 @ 15:36:14
URL: http://annamadelenee.blogg.se/
Från: sab1na

Hej! Har ju både sett och hört att du är duktig på greja i ps :) Tänkte höra om du hade lust att fixa min bloggsida åt mej?! Hade varit guld ;)

2009-05-06 @ 15:45:58
Från: Lea

men så hemskt hur kan man sno nåns matta, man måste verkligen sätta lås på allt man äger nu för tiden;P

2009-05-07 @ 12:41:11



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback