då var denna dagen över

Vaknade imorse med ont i halsen och lite hosta, då bestämde jag mig för att det fick bli en hemmadag, så vi har knappt vart ute något alls. Tänkte kurera oss så att vi inte blir sjuka nu när det blir kalas, för då vill nog ingen komma. Så var har vi gjort då.. byggt ihop klätterställningen och lekt lite i den, sen har jag och C spelat yatzi, så mycket yatzi som vi spelar så har vi snart tärningar till ögon, hehe.

Jag for förbi barnens hus en sväng och hämtade mina pengar, gick snabbt och smidigt, tack för den!


Nu ikväll har vi inte gjort något alls, tagit det lungt bara. Levi lyckades spy på soffan så jag har fått skrubba ena dynan. Nåja nu började CSI om.

hejs

Kommentarer



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback