dagen

Har inte gjort mycket idag.. Tror jag håller på å bli sjuk, jag har hosta och är snorig, inte så farligt nu, tänkte kurera mig så kanske jag slipper åka dit ordentligt. Idag tog jag och Carro en promenad in till stan, kollade runt lite och handlade på kvantum, köpte blekmedel så nu har jag ljusat upp slingorna mera, blev en jämnare färg, får väl se hur länge jag är nöjd nu då.

Ikväll har min mamma, jörgen och lillebrorsan varit här och grattat chris, han fyllde år i tisdags. Vi har fikat och surrat å så.. Jag och Levi tog en liten promenad med Nasti efter att dom farit, och nu har jag förstås hamnat här. Jag som hade slutat sitta vid datorn, verkar ha fått data lusten tillbaka. Periodarn :)


Föresten, jag måste berätta något gulligt. Igår när Levi låg och sov ute i vagnen, så satt jag vid datorn. Också hörde jag hur någon ropade "PAPPAAAA".. Hmm tänkte jag, är det någon unge här ute eller? Så jag kollade ut, och där låg en vaken Levi och ropade på pappa. Så sött, speciellt när han bara sagt pappa ett fåtal gånger.

Nåja, nu ska jag börja röra mig mot sängen. Godnatt

Kommentarer



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback