kom precis hem..

.. från stan.. Har varit med Linda och barnen. Först lunchade vi på thaigarden och sen har vi gått runt i affärer. Jag hittade ett par jeansshorts på gina som jag köpte, och guess what, aerobics skor! Det borde jag verkligen köpt för längesen men bättre sent än aldrig, får hoppas att dom är sköna nu, det vet man ju inte förens man testat dom och när man väl testat får man ju inte lämna tillbaka..

Nu borde jag verkligen ta tag och gå å se om det finns tvättid.. åå så skönt om man hade tvättmaskin hemma.. Men det finns inte draget här och isfl måste vi själv stå för det, någon som vet vad det kostar och hur omständigt det är? Chris kanske vet :)

Nåja.. Nu måste jag ta tag i detta. hade

Kommentarer



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback