onsdag

Levi tog värsta sovmorgonen idag, eller värsta och värsta, men en timma extra sovtid är alltid skönt. Så klockan tio steg vi upp och gjorde oss iordning å gick in till stan för att göra lite ärenden. När vi kom hem ringde pappa och sa att dom skulle komma förbi, så vi har suttit här ute och fikat å så. Och presenter fick både jag och Levi, jag fick en klänning och Levi fick en t-shirt och billabong shorts, från när min styv-mamma och lillasyrra var i thailand.

Levi fick äta själv idag, gissa om han var nå kladdig när han ätit färdigt, så nu har vi en nyduschad kille här. Jag funderar om jag ska ta en promenad nu ikväll, det är så skönt ute.. Kanske Levi får följa med.


Jag blev smygfotad igår när jag tog min PN.



Kommentarer



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback