tjabba

Sönnadänna. Nu har jag och Levi precis varit ute på en långpromenad. Gick förbi kvantum och skulle handla nå småsaker, och när jag står i kassan inser jag att Chris har tagit mitt visa-kort. Jippi.. Men efter att jag rotat bland alla kvitton så hittade jag en rabattcheck (kupongmorsa, jaa) och en tjuga. Så jag kunde handla iallafall.

Vill ni höra nå kul? Idag när jag letade efter mitt löshår, så kollade jag i korgen som hänger ovanför toastolen, där vi har alla rullar med toapapper. Där i ligger det en snusdosa (?!) Chris snusar ju inte men jag fattade förstås att det var hans, så jag tänkte testa honom lite, och gömde snusdosan på ett annat ställe. Sen när jag jag hällde ut det som var kvar av lättölen han drack igår, så låg det en prilla däri, hehe busted. Han är inte så bra på att dölja saker.

Nu när jag och Levi for ut och gick så förstod jag att han skulle gå och leta efter dosan, och när vi kom hem sa han förstås ingenting (han skulle gå runt och veta att jag vet, men låtsas som att han inte vet att jag vet, och jag skulle gå runt och låtsas som att jag inte vet, fastän jag vet. Det är Chris i ett nötskal :) )

så nu efter att vi gått runt och fånat oss ett tag så sa jag:

Jag: Det var så lustigt, för idag när jag hällde ut ölen du drack av igår så var det en snus däri.. Vem kan det vara som kommer in till oss och lägger en snus i din ölburk?
Chris bara flinade ett sånt där "nu är jag påkommen flin" och var tyst.
Jag: också var det så konstigt, för någon har lagt en snusdosa i korgen ovanför toaletten också.
Chris: Jaa det måste väl vara Levi.. *fliiin*
Jag: Jaa då får vi väl ta ett snack med honom imorn då!
Chris: jamen föresten, vars är snusdosan nu då??

24 år och tjuvsnusar.

Kommentarer
Från: Linda

haha, det ska vara chris som gör sånt ;)

2009-05-06 @ 22:22:07
URL: http://lindta.blogg.se/
Från: Stina och Eric

Så fyndigt!

2009-05-07 @ 09:55:59
URL: http://stinarisberg.blogg.se/
Från: Lina

hahaha !! Den lilla luringen!!

2009-05-07 @ 19:43:31
URL: http://liniz.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback