utmanad

Utmanad

Vad heter ni? Louise och Chris
Hur träffades ni? Via internet
Hur länge har ni varit tillsammans? drygt 3 år
Är ni förlovade? Nej
Bor ni ihop? Det har vi gjort sen vi träffades
Har ni barn? Ja
Har båda körkort? Ja
Isåfall, vem kör bäst? Måste nog säga Chris :)
Kommer du ihåg er första kyss? Njao, i hans soffa var det nog iallafall :)
Vem sa "Jag älskar dig" först? Han
Vem är äldst? Chris är två år äldre
Vilka stjärntecken är ni? Jag är stenbock och Chris är Oxe
Håller ni i handen på stan? Ibland
Vem är längst? Han 
Vem sjunger bäst? Jag tror jag, men chris sjunger roligast för han ändrar på låttexterna och blir sur om man rättar honom :P
Var nån av er oskuld när ni träffades? Nej
Kände ni varann innan ni blev ihop? Nej
Vad har ni gemensamt? det hetsiga humöret. Som tur är är ingen av oss särskilt långsynt!
Blev du kär i första ögonkastet? jo typ
Har ni någon speciell låt? Ja.. Lifehouse - hanging by a moment
Har ni några "frikort"? Verkligen inte!!!
Har ni stora framtidsplaner? Ja:)
Har ni gråtit i varandras armar? jo
Har ni varit utomlands tillammans? Om finland räknas så
Vilket är ert bästa minne? Vi har så många fina minnen, jag kan inte välja ett.
Vem lagar bäst mat? Chris lagar bäst, jag lagar mest.
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Vi brukar se tv, eller ta en promenad.
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Jo oftast
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? ca 25 mil.
Blir du lätt svartsjuk? Jag har nog aldrig haft en anledning till att känna mig svartsjuk
Brukar ni bråka? Sällan nuförtiden faktiskt, men det händer.
Ringer eller SMS:ar ni mest? Ringer.
Haha Vilken är hans finaste kroppsdel? Om jag nu måste välja så blir det rumpan :)
Brukar nån av er prata i sömnen? Han
Vilka utmanar du? Elin, Johanna, Sofie och Carro

Kommentarer
Från: Anonym

roligt med utmaningar!

2009-05-20 @ 20:26:35



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback