vilken dag!

Idag promenerade vi in till stan och köpte en harry eller heter det harryboy kanske? Pappa ringde imorse och frågade om vi skulle spela tillsammans, fast i slutändan blev det jag och lillsyrran som delade. Dom kom hit i eftermiddags och for nyss hem. Vi kollade travet kl 18 och vi VANN!! hehe inte nån storvinst direkt, 19 kr, men ändå, VI VANN!!!!!

Efter v75 for vi till öjebyn och käkade pizza på äljest, mmmm. Och trevlig ägare är det. Han frågade mig om Levi kan prata, nää sa jag. inte än. då sa pizzaägaren "nää men han pratar nog ändå inte blatte-svenska" :P

Nåja.. blir en tidig kväll för min del, de senaste kvällarna har jag suttit uppe alldeles för länge och sett tv..


JAG HAR GÅSHUD ;)

Kommentarer
Från: Madeléne

gåshuda inte för länge bara ;)

2009-05-09 @ 22:24:14
URL: http://annamadelenee.blogg.se/
Från: Elin

Härligt att ni vann! Jag kan vara med nästa gång ;)

2009-05-10 @ 13:30:59
URL: http://foretjugo.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback