hejsan

Halååå, nu är det dags igen va? :) Jag hade massa mer bilder att ladda upp ikväll men jag tycker att blogg.se går så segt så nu orkar jag inte sitta här och bråka längre, så bilderna kommer nog upp senare.

Det har iallafall varit en trevlig vecka hitills. Vi har väl egentligen inte gjort så mycket än så länge bortsett från igår då vi åkte till vissträsk och bytte däck på bilen, och sen en sväng förbi Carro med familj så vi fick se deras nya lillkille. Vi har inte träffats sen i sommar, alldeles för länge sen, skämmes. Freija klappade iallafall Levi på huvudet, så sött. Och sen fick Levi minsann en bil av dem, inte illa pinkat va, han är supernöjd, bilen har nu även blivit ett sätt att muta Levi för att komma och klä på sig osv, så det var ingen dålig bil inte. Kameran var urladdad så tyvärr blir det inga bilder.

Annars så har jag fullt upp med skolan, tänkte försöka jobba effektivt så man kanske kan få känna att man är ledig några dagar sen.. Efter dom här åren kommer man väl inte kunna titta på en bok utan att spy. Nä nu ska vi inte vara sånna, det är ju trots allt intressant läsning!

Nä vet ni att nu orkar jag inte mera, nu ska jag rasta hunden och sen gå och lägga mig.


Kommentarer



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback