söndagen

Jag fick sovmorgon igår, min underbara man är verkligen toppen. Men jag var trött hela dagen för det, som om jag hade värsta bakfyllan. Men jag har haft ganska mycket att göra senaste tiden, och mycket att tänka på. Känner mig lite otillräcklig, också har jag inte alltid den energin som jag önskade att jag hade.

Nåja, jag och Levi åkte iallafall och hälsade på min pappa. Levi fick åka traktor med sin morfar och det var en riktig höjdare!! Sen fick han även se när morfar kom och flög och landade med flygplanet och då var ögonen som jordglobar, vilken dag för en kille som gillar allt med motor!!

Vi fikade och hade trevligt fram tills vi for hem, jag tänkte att jag skulle orka med ett step pass trots att jag var sliten, jag tog mig igenom passet men det var tungt och jag kan väl inte säga att jag tog ut övningarna helt, men jag var där iallafall ;)

När jag kom hem så köpte jag pizza och Chris köpte ett skrov, härliga söndagkväll ;)



Kommentarer
Från: Anonym

heej :) Du har ju gjort designen på min blogg, tänkte höra om du skulle vilja göra någon liten justering? Bara byta färger! Hade varit supernällt! /Sabina

2009-10-13 @ 10:09:57
URL: http://sab1na.blogg.se/
Från: Anonym

De som är ljusrosa vill bli vitt, det som är brunt vill bli typ kanske grågrönt? och krumeluren som är mörkrosa kan väl få bli lite grågrönt fast mörkare?

2009-10-13 @ 15:30:17
URL: http://sab1na.blogg.se/
Från: Evelina

Har inget recept på den. Slängde bara i lite av varje som jag tyckte passade :) Kycklingfileer, vitpeppar, salt, några matskedar mango chutney, nån tsk röd currypasta, 1 burk creme fraiche, 1 eller 2 vitlöksklyftor, en rödlök & en paprika. Sen är det bara att smaka av och hälla på mer av det som fattas :)

2009-10-14 @ 16:15:34
URL: http://loon.blogg.se/
Från: Anette Andersson

En verkligen fundersam kille !

Min älskade go kille !

Farmor

2009-10-19 @ 10:17:20
Från: Hannah å Ella

Hej, vilken fin blogg du hade!

När du står på parkeringen utanför Ikea och ska åka hem så kör du istället åt andra hållet mot Finland (står en skylt centrum), då kommer du till en rondell som du bara kör rakt igenom. Därefter tror jag väl du typ bara följer vägen inte alls långt. Så kommer du till till ett shoppingcenter. Dom kan säkert förklara på Ikea men de är inte alls långt bort eller svårt att hitta.

I alla fall, det finns något som heter citymarket typ som vårat coop. Där hittade jag skorna!

Samma som på sandlunds i Öjebyn, dom hade även reima mössor där betydligt billigare än i Sverige.

2009-10-19 @ 19:18:40
URL: http://ellalivet.blogg.se/
Från: Hannah å Ella

Det är första gången jag prövar dom så jag vet inte men vad jag har hört ska dom vara toppen bra. Däremot kan man byta ut innesulan mot en bättre, det har jag gjort. Kostar typ 30kr så de är ju inga pengar men då ska dom vara garanterat varma. Nej helt vattentäta är dom ju inte men dom är ju vatten avstötande och har en skyddande kant just över tån och runt om.

Men jag kör på dom i vinter så får man se vad man tycker om dom, känns ju väldigt lätta och smidiga om inte annat. Ska även pröva reimas luva som jag oxå hört ska vara toppen. Dock kommer ju ungen att se ut som en teletubbies i en den men funkar den så spelar det väl ingen roll.

kram

2009-10-20 @ 11:42:59
URL: http://ellalivet.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback