senaste veckan

Senaste veckan har varit händelserik, jag har pluggat och jobbat varenda dag sen förra måndagen. Känns skönt att vara igång och känna att man gör någonting samtidigt som det blev en riktig hårdstart från att vara mammaledig med sovmorgon nästan varenda dag.

Men vi har även hunnit med nöjen, blev bortbjudna på middag i fredags, satt uppe hela kvällen och spelade poker och bara umgicks. För första gången fick Levi somna i vagnen hemma hos dem, sen på natten när vi gick hem så la vi över honom i hans egen säng och det gick superbra! Jag har aldrig vågat testa det tidigare då jag alltid varit så rädd att störa hans underbara sömnrutiner, men det gick superbra och det var ju skönt.

Nu idag har jag och Vickan pluggat, gjorde klart ett arbete också vandrade vi på stan en stund. Jag köpte mig en helt underbar kofta från cubus, och levi fick sig kläder från lindex, jag älskar deras ta 3 betala för 2!!

Nu har vi lagt Levi för ett tag sen och det har blivit tyst så han har väl tänkt sova nu. Jag velar mellan att ta en promenad och att slöa framför tv:n.. det är så skönt att vara ute nu, jag älskar mysiga höstkvällar när det är lite småkyligt ute och det blir mörkare.

Hoppas ni alla har en bra måndagkväll.


Kommentarer
Från: Moa

finhåre!

2009-09-08 @ 00:17:38
Från: Elin

HAr du färgat håret, så fint:)!

2009-09-08 @ 10:52:13
URL: http://foretjugo.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback