onsdag

Veckorna går så himla fort nuförtiden tycker jag så man hinner knappt med.

Hämtade hem Levi från dagis lite tidigare idag. Tycker det är så mysigt att komma dit och se vad dom gör och klä honom i lugn och ro å så istället för att bara kasta på honom kläderna och stressa hem för att man är hungrig. Idag kom jag mitt i mellanmålet, Levi hade visst totalratat lunchen så han åt flera mackor till mellanmål då istället.

Nu sitter jag i soffan och vilar ryggen lite så jag ska orka vara med killarna om en stund. Levi sitter på golvet och leker med bilar (oväntat?), för en stund sen målade han teckningar som han gav till Chris. Han vill alltid att man ska rita av hans hand också när han ritar, och inte bara en gång utan flera gånger på samma ställe, så det blir som bara ett myller av småhänder.

Föresten, i natt sov Levi i våran säng, och Chris vaknade då fyra på morgonen ungefär av att Levi nyper honom i näsan. Hahaha. Nåt nytt han har fått för sig men inte trodde man ju att han skulle börja med det mitt i nätterna också, sötprutten. Chris har jobbat tokmycket sen en vecka tillbaka, och jag misstänker att Levi har saknat honom rätt mycket för han ville absolut inte sova i sin egen säng igårkväll, utan han ville vara nära pappa och det måste man ju få. Vi höll dessutom på att försova oss imorse, Levi är nämligen fortfarande inställd på vintertid och han är ju min personliga väckarklocka. Men skönt med sovmorgon till halv nio iallafall, sen var det bara på med kläderna medans han åt frulle,  och sen iväg till dagis.

Nejnej om man skulle ta å börja med nån middag. Annars skulle ju pizza vara himla gott.. jaa, vi får väl se ;P


Levi fick en ny stol igår. Egentligen skulle han få den när han fyller år, men för att jag ska slippa lyfta upp honom i den gamla stolen fick han den nya nu direkt, så kan han klättra själv. Gissa om han blev glad :)


Kommentarer
Från: Sarah

Han får gärna rita en till mig så jag kan ha en här i umäää! :D

2010-04-08 @ 19:30:22



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback