trött..

Jag är så trött .. fattar inte hur jag ska orka hålla mig vaken hela kvällen men lite kaffe kanske gör susen. Levi somnade sittandes i soffan för drygt en timme sen, så jag bar honoom till våran säng och där ligger han fortfarande och sover. Jag skulle också sovit om det inte vore för att jag håller på och tvättar, och det kan jag verkligen inte skjuta på längre nu.

Och idag går jag in i V.32. Helt sjukt vad tiden går fort.. Däremot börjar tröttheten komma tillbaka nu och det är inte det roligaste när man inte kan sova när man vill, lite ryggont också men det är ju inte så konstigt när man bär runt på någon hela dagarna. Jag har dessutom inte mycket alls kvar i skolan så jag och Levi kommer kunna vara lediga större delen av maj och bara mysa på, ska bli riktigt skönt men några månaders ledighet för sen till hösten  börjar ju allvaret igen och då kommer vi minsann ha fullt upp. Jag kommer ju fortsätta plugga samtidigt som jag har en liten en hemma, Levi kommer vara på dagis, och Chris kommer fortsätta jobba samtidigt som han pluggar. Är vi inte ambitiösa så säg? Och folk frågar om vi inte ska köpa hus.. hur tusingen skulle vi ha tid med ett hus också..

Och nu ska jag skryta lite om junior. Det har fortfarande inte hänt några olyckor alls trots att han aldrig har blöja på sig på dagarna. Oftast är blöjan torr på mornarna när han vaknar också så det dröjer nog inte länge förens vi slutar helt med blöja. Inatt vaknade han dessutom runt fyratiden och ropade på mig och ville pinka, så då gick vi på toa och sen somnade han om igen. Jag är helt fascinerad av min lilla prutt :)



Kommentarer
Från: Cissi

Måste säga att ni är grymt duktiga!! =)

2010-05-01 @ 12:02:21
URL: http://lillohman.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback