sömntutor

igår fick vi hem korten så nu är dom sorterade efter månad och redo att hamna i fotoalbumen. Brevbäraren tyckte  att jag hade beställt mycket bilder, det var några fotopåsar minsann och han frågade om alla verkligen var till mig.

Eftermiddagen och kvällen igår spenderade vi hos Vickan och Linus där det bjöds på mat, godis och chips. Om jag någon gång blir rik ska jag anställa Vickan som min personliga kock, hon lagar så sjukt god mat så nu lär väl jag vara mätt i en vecka framöver. Andra var mer fascinerad av dom nya ugnsbakade chipsen, hehe. När godisskålen kom fram stod Levi som klistrad där, det är inte ofta han får uppleva något sånt, en tablettask och så brukar han väl få men ett kilo godis framställt och fritt fram, det var nog paradiset för honom ;) När vi kom hem hade han en ferraribil fastklistrad på tröjärmen, haha


Nu sitter jag här med mitt kaffe. Båda kidsen sover fortfarande, dom är nog slutkörda efter gårkvällen. jag som hade tänkt att vi skulle gå och hälsa på på dagis nu på förmiddagen men det får väl kanske bli på eftermiddagen då istället om inget annat dyker upp, fint väder är det i alla fall så en promenad kanske det blir.

Ha en  bra dag


Kommentarer
Från: Mallan

Vart har du beställt bilder ifrån? (=



Kram/Malin

2010-08-24 @ 10:21:05
URL: http://noremorsetattoo.blogspot.com
Från: Cissi

Jaa, Vickan är grym! Har alltid sagt det, är det någon jag ska öppna restaurang med så är det henne!! =) Jobbade med henne för läääääängesedan =)



2010-08-24 @ 12:14:54
URL: http://lillohman.blogg.se/
Från: Johanna ♥

Tack : ) Tänk att hon har legat med rumpan neråt hela tiden.. rumpnissan : )

2010-08-24 @ 22:28:46
URL: http://johanaj.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback