En lista


VEM

Vem är i rummet med dig?
Nasti och Smilla
Vem fick du senaste sms av? Min lillasyster Emma
Vem tänker du på nu? Emelie Ohlsson , älskar hennes bilder och var precis in på hennes blogg :P
Vem pratade du senast i telefon med? Lillasyster Emma
Vems hus var du senast i? Det var nog i förrgår i mammas hus.
Vem önskar du var med dig nu? Elin , det var så längesen vi träffades och jag saknar henne massor.
Vem är din favoritsläkting? oj, ingen aning.

VAR

Var är din mobiltelefon?
Brevid mig i soffan
Var handlar du mest? Ica kvantum eller Willys.
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Cubus
Var åkte du senast bil? Åkte senast i vickans bil till öjebyn för några timmar sedan.


VAD

Vad åt du senast?
Pasta och skinkgratäng
Vad drack du senast? Vatten
Vad är det för färg på dina byxor? Svarta.
Vad är den närmaste saken som är blå? Lillans leksak
Vad har du på fötterna? Sockar.
Vad är din favorit färg? Jag gillar lila.
Vilken film såg du senast? Beck - levande begravd
Vad hör du just nu? Någon som försöker få igång sin bil här utanför.

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng?
Ja
Hånglat på en bio? Inte vad jag kan minnas
Hånglat i skogen? Det tror jag nog.
Sovit naken? Haha ja!
Kört över hastighetengränsen? Ja kanske nån kilometer för fort någon enstaka gång :P
Målat om ditt rum? Ja flera gånger.
Dansat framför en spegel? Ja varje gång man tränat på korpen :)
Fått hicka? Jaa och jag hatar det.
Dumpat någon? Ja när jag var liten.
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Det tror jag faktiskt inte.
Smugit ur ditt hus? Ja säkert!
Haft känslor för någon som inte känt desamma? Ja
Hånglat med en främling? Ja
Älskar eller saknar någon nu? Som jag skrev ovan så saknar jag Elin och längtar tills hon kommer hem över jul!

Kommentarer
Från: Erika

På lördag ska jag ha en mammakväll hemma hos mig. Kl. 16 kommer en tjej och visar Me&I kläder och efter det bjuds det på mat och en trevlig kväll förhoppningsvis så om du kan och vill får du gärna komma. Det är även fritt fram att bjuda med sig fler som man tror sig vilja komma (bara jag får veta så maten i så fall räcker :)

2010-12-07 @ 13:07:56
URL: http://stordocka.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback