jävligt less

Å så less jag är. Först och främst så skulle vi begära föräldrapenning åt Chris igår, men det gick inte av någon dum anledning. Efter samtal hit och dit med försäkringskassan kommer dom fram till att vi inte har gemensam vårdnad om barnen vilket vi visst har, tjaffs och tjorv och sen ett "OJDÅ det har ni ju visst det, det är bara vi som inte fört in det ännu". Det tjorvar dock fortfarande med föräldrapenningen och när man ringer dom på fk får man prata med olika personer hela tiden och dra upp samma historia om och om igen.. fan för nå anteckningar alltså. Tänk dom som är beroende av att få dom där pengarna varje månad just en speciell dag också tjorvar dom såhär.

Sen får jag veta idag att kameran som jag beställde förra veckan med GARANTERAD leverans innan jul, är försenad så jag får den inte förens nästa vecka. När den insikten nådde mig fällde jag en tår. Så himla tråkigt, jag som har längtat så mycket..

Sen sist men inte minst så kan vi inte betala hyran för vi har inte fått någon hyresavi. Less less less. Inte konstigt att man inte har någon julkänsla när man stressar och jagar upp sig så som man gör när allt jävlas. också undrar jag hur affärerna som säljer barnkläder tänker.. tar in tre plagg av varje och tar det slut så tar det slut och då blir man utan.

Detta är inte den bästa dagen i mitt liv!!

Kommentarer
Från: Erika

Jag är allt annat än avundsjuk på din skitdag... :S Jag hoppas på att helgen blir bättre för er!



många kramar

2010-12-23 @ 20:01:49
URL: http://erikasharmoni.blogspot.com
Från: Madeléne - Mamma till Harry ♥

jag skriver på fb! :)

2010-12-25 @ 11:00:18
URL: http://annamadelenee.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback