rökfyllt

tackar tackar för era svar i föregående inlägg. Det blir nog så att jag köper kameran här i svedala. Blir bäst så!

Idag tände Levi nästan eld på brödrosten, spännande minsann. Jag stoppade i min macka som skulle rostas, telefonen ringer, jag svarar och försvinner några få ynka minuter in i Levi`s rum. Går ut därifrån i samma veva som brandvarnaren börjar tjuta, det ryker i köket. PANIK. Levi skulle ju rosta mackan lite mera, typ till en kolbit så när mackan ploppade upp tryckte han ner den igen. Tack och lov så gick ju allt bra!


Annars händer det inte så mycket här, Levi har varit sjuk sen i lördags så vi har bara varit hemma. Jag har gjort skoljobb så nu ser vi framemot EN MÅNADS LEDIGHET, duktiga jag!

Smilla är så duktig, det här med smakisar har inte varit så populärt, men nu gillar hon det. Ikväll har vi dessutom introducerat välling och det åt hon med god aptit, annars är hon nämligen inte så stor i maten. Sover gör hon om nätterna, när hon inte sagt ett pip och det börjar bli morgon måste jag gå in och kolla så hon andas, och det gör hon ju förstås. Hon sover ju bara :) Däremot så vaknar jag fortfarande flera gånger per natt, av ren vana, jag skulle nog också behöva en kurning :P



Kommentarer
Från: Caroline

Haha men Levi då, huvva de kunde ju ha gått illa de där. Tur att de gick bra! :) Busunge.

2010-12-16 @ 02:27:54
URL: http://emmasandracaroline.blogg.se/
Från: Cissi

Haha, ja, precis, man vaknar ju ändå!! =)

2010-12-16 @ 06:33:17
URL: http://lillohman.blogg.se/
Från: Malin Viggos mamma

tack tack! jag har funderat på det där i år! så jag tog äntligen mod till mig och blev super nöjd :)



vilken tur ni hade med brödrosten! dom är som roliga barn, tänker inte på att det kan börja brinna.

tycker definitivt du ska ha en foto blogg! har själv fundera på den.. men jag tycker it jag är så duktig men kan ju vara kul ändå då jag inte har nån blogg utan lösenord, kul med lite kritik, om den är vettig vill säga :)

vad ska du köpa för kamera?! :)

2010-12-16 @ 11:47:37
URL: http://marilynjacob.blogg.se/
Från: Malin

Jag var tvungen att söka på den, men kameran du ska köpa verkar ju riktigt bra :) vad roligt med en ny! jag har min d40 som jag haft nu i hundra år, hade velat byta upp mig, men då man it har så stor koll så.. oftast kan man ju köpa tjusiga objektiv till :)



hehe nja, jag har sätter fast en blixt på stativet å så har jag en sändare på kameran och så jag kan röra mig fritt och fota, har ett paraply för blixten så det blir jätte fina bilder :) hade tänkt försöka få fota i helgen, men det är så svårt att fota viggo med den nya objektivet då man måste ställa in skärpan själv :/ jag som ser nog dåligt :P

2010-12-16 @ 15:12:53
URL: http://marilynjacob.blogg.se/
Från: Madeléne - Mamma till Harry ♥

Var och kollade runt, och dom kostade tydligen lika mycket på campadre som på typ eleven.. det var ju en miss :) Men jag köpte faktiskt nå grejer från elodie details, och dom var billigare på campadre än på andra ställen, mycket billigare faktiskt. Så det är nog ganska olika.

2010-12-16 @ 19:58:35
URL: http://annamadelenee.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback