sjusovarn

Levi sov hela eftermiddagen igår och vaknade när det var läggdags vid 20.. Bra där. Han var vaken ett tag med oss och sen sov han till nästan 10 imorse, trötta killen. Nu har Smillan en hemsk hosta och lite gegg i ögona så då var det hennes tur att bli sjuk. Det är så hemskt när dom är så små och är sjuka!

Cdon tomten kom hit med lite julklappar till Levi för ett tag sen, beställde bamse böcker till honom därifrån och det kan jag verkligen rekommendera för dom var jättefina, ska bli så roligt att läsa dem för honom sen! Det blev några disneyfilmer också, tycker det är perfekt för dom är ju roliga att se även för mig, hehe. Man måste ju tänka snäppet längre ;)

Och min kamera är beställd, så leverans bör bli nästa vecka. Det ska bli så sjukt kul!!!!!!

Nä nu är det mellanmål.

Kommentarer
Från: Caroline

På startsidan går bloglovin grejen under rubriken om du förstår hur jag menar, men de kanske bara är på min dator. Super fin design du har gjort :D



Hoppas barnen blir friska fort fort. Så dom slipper vara sjuka över jul och allt. Kram.

2010-12-17 @ 14:20:32
URL: http://emmasandracaroline.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback