träning!!

Julen var toppenbra trots allt papperskit med fk och så, tror faktiskt det är den bästa julhelgen någonsin! Har varit så roligt att träffa alla som man inte träffar annars, och bra stämning och roligt har vi haft. Levi gav bort sina tuttar till tomten, och det har gått bra. Han frågar efter dem då och då men mer än så är det inte.

Ikväll blir det step för min del, första gången jag tränar sen i början av mars och då var jag ju gravid. Har haft sån motivation hela december men vädret har ju inte vart det bästa så då har jag inte tagit mig ut och promenaderna är ett minne blott. Nåja nu blir det nya tag :)



Kollade igenom lite bilder som chris har på sin dator, kolla så liten Levi var och nu är han stora killen, tänk.. snart 3 år!!


Kommentarer
Från: Caroline

Kusligt vad dom växer om bara 3 månader är ju min trollunge 3 år. Haha vart tog tiden vägen?



Hälsningar: Den tjocka och feta krokodilen ;D

2010-12-27 @ 15:55:50
URL: http://emmasandracaroline.blogg.se/
Från: Vickan

Men så grann pojk!!

2010-12-28 @ 20:09:05



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback