barnvagnsångest!!

Det är ju helt sjukt hur mycket olika vagnar det finns. Vi har iallafall bestämt att vi nog kommer behöva en syskonvagn, men då är ju frågan VILKEN VAGN SKA MAN HA?

Funderade på phil and ted, det hade ju verkligen varit den ultimata vagnen om man bortser från några OM som är ganska avgörande enligt mig.. Jag har nu kollat på massor med bilder på just den vagnen och la fort märke till att det går ju inte att ändra läge på sittdelarna? Alltså om barnen vill sova, hur gör man då? ska dom sitta och sova eller?? och även om dom inte ska sova så vet man ju själv att det kan vara jättejobbigt att sitta ner långa stunder i sträck och då kan det ju vara bra att kunna ha vagnen i liggläge även om barnet är vaket. Sen ser den väldigt kort ut också, alltså att huvudet på barnet som sitter underst hamnar "utanför" eller hur man ska säga..

Någon som har en bra syskonvagn som dom är nöjda med?




Kommentarer
Från: Caroline - Mamma till Freija & Loke.

Hur menar du ligga ner? Kan ingen av dom ligga ner när man har "sittdelarna"? Hm... vi funderar ju också på att köpa denna. Har spanat runt massor på senaste tiden. Känns som en härlig vagn till sommaren. Måste bara lägga ut alla våra femtioelva vagnar på blocket som vi redan har ;P

2010-02-15 @ 14:26:34
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Från: sandra

vi är ju i precis samma dilemma.. vilken vagn passar en bäst. Jag vill ha barnen bredvid varandra, förmodligen blir det en emmaljunga twin city cerox. Eftersom vi inte bor i stan så vill jag ha fasta hjul fram och bak.. men inte är de lätt att välja. syskonvagnarna blir ju fort lite otympliga..



vad tycker du?

2010-02-15 @ 18:36:57
URL: http://filipsmammas.blogg.se/
Från: Emmeli

Vi funderade väldigt länge fram och tillbaka.Men vi beslöt oss för en Phil&Ted´s.Tycker alla andra vagnar blir alldeles för breda,och för stora helt enkelt.Jag vill ju gärna kunna ta mig fram någonstans.:)Och rymma lite mer saker i bilen än en vagn.

2010-02-21 @ 13:12:43
URL: http://emmelilundberg.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback