Han var nog inte så sjuk kanske.

Mest trött bara skulle jag tro, han har varit vaken rätt länge både fredag och lördagkväll. Nu är Levi iallafall pigg igen, han leker med nå bilar, inte så oväntat kanske. Jag har precis fixat till det jag var tvungen att komplettera på min uppsats, men ska vänta med att skicka in det igen tills jag har läst igenom den en gång till.

Däremot känner jag mig inte kry alls, täpp i näsan och huvudvärk, trött och slut. Får väl se om vi tar oss ut och handla nå idag, skulle behövas. Eller plugga, det skulle också behövas men min skalle orkar nog inte mer av det idag.

Nä, nu ska vi titta lite på tv innan vi gör något annat iallafall.

Kommentarer
Från: Caroline - Mamma till Freija & Loke.

Lägenhet, så som det var planerat från början : ) Ska bli sååå skönt att få flytta till lägga igen som vi har längtat haha. Vi är inga hus människor.

2010-02-08 @ 18:15:45
URL: http://freijasmamma.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback