ikea och ny design

Hallå. Vi har haft fullt upp hela helgen, och det märks verkligen för jag är helt slut idag. Fredagen spenderades med vänner, först hade vi främmande här hemma och sen gick vi hem till Vickan och Linus ett tag. Igår var vi hela dagen på ikea. Vi drog iväg ett tjejgäng, jag for hemifrån 7.30 och var inte hemma förens efter 22. Jag hade inte alls räknat med att det skulle ta så länge, så det körde ihop sig lite med Chris planer så Levi spenderade en del av kvällen hemma hos Vickan och Linus, men inte misstyckte han minsann, snarare tvärtom och kramkalas hade dom innan han kunde slita sig därifrån och följa med mig hem, och då lovar jag att jag hade en trött liten kille när klockan var 22.30 och han la sig i sin säng.

Ikea-resan var iallafall toppen, och hör och häpna jag köpte ingenting som jag inte borde köpt, snarare tvärtom, nu när jag kom hem kom jag på en massa saker som jag glömt men det går ju alltid skicka en beställning med nästa som far. Vi köpte iallafall så mycket saker att vi inte hade fått in nåt mer i bilen. Jag köpte bland annat en byrå som vi nu har i hallen, och det blev väldigt bra.

Nu idag har det inte hänt särskilt mycket, jag har blivit förkyld och känner mig tung i både kropp och knopp så det har varit en lugn dag. Jag som ville vara ute när det var så fint väder men jag har då inte orkat. Istället så kokade jag kaffe och bjöd över grannen så vi har suttit här och surrat. Sen har jag ju gjort om min design lite också, var väl kanske dags, den förra har jag ju haft i ett halvår säkert.

Nu håller karlarna på med mat, jag har fått intstruktioner om att inte komma in till köket men jag hörde nåt om potatisgratäng iallafall, mums ;) tror jag ska baka en kladdkaka till efterrätt också, det kan vi behöva!


Kommentarer



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback