piggelin

Min ork har äntligen kommit tillbaka, så skönt. Idag har jag varit igång hela dagen och jag är fortfarande vaken hör och häpna. Helgen har iallafall varit toppen, Chris har jobbat men Elin har spenderat helgen här hos oss så jag och Levi har haft sällskap. Vi har inte gjort nåt speciellt alls men det har varit skönt, jag är så kvällstrött nuförtiden så jag har somnat på soffan både fredag och lördag kväll.

Idag har jag städat hela lägenheten, hunnit plugga litegrann, tränat och haft främmande på middag. Främmandet fick dock laga middagen medans jag var och tränade men det var min mamma, Jörgen och lillebror Anton som var här, så så främmande var dom kanske inte trots allt :)

Nu ligger Levi i soffan och käkar välling, nam nam tycker han. Fast det tycker han om det mesta nuförtiden, guuuud vad ungen äter alltså, det finns ingen botten i honom. Och han har börjat prata massor vilket är jätteroligt, även om man inte riktigt jämt eller snarare väldigt sällan förstår vad han säger :P



Här får ni en gammal bild på Levi, från maj 2009;

Kommentarer
Från: Madeléne

lill killen :)

2010-02-21 @ 22:34:47
URL: http://annamadelenee.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback