skolan

Nu har jag inte uppdaterat någonting i veckan, men jag har faktiskt för en gångs skull en bra förklaring till det. Måndag, tisdag och onsdag har spenderats i luleå på skolan. Nu på vårterminen har vi börjat med inriktningen på utbildningen och det är jätteroligt!!! Under tre dagar har vi haft fullspäckat med lektioner och lärt oss massor om barn och det är så himla intressant men det har varit så intensivt och man har tagit in så sjukt mycket information så idag är jag helt slutkörd.

Jag har ju dessutom varit tokförkyld i två veckor och det gör ju sitt också. Förövrigt så har jag ju typ foglossning i ryggen och jag kan lova att det är inte roligt för fem öre, har så sjukt ont i ryggen efter att jag suttit ner ett tag så jag har stått upp på lektionerna i veckan för att orka vara där. Jag hade ont på EXAKT samma ställe när jag väntade levi och nu fick jag ju veta vad det beror på, nämligen fästena till revbenen som blablabla och då kan man visst få ont på fläckvisa partier. Jag har ju kallat det onda för "fläcken" och det stämde ju in då :)

Idag har jag försökt få lite läsande gjort men jag måste säga att det har gått sådär. Jag är verkligen inte pigg och har ont i huvudet. När ska man bli frisk? Jag som aldrig är sjuk annars och aldrig mer än några dagar men den här graviditeten måste ju ha raderat mitt immunförsvar eller nåt.. Nu har då Chris gått iväg till dagis för att hämta hem Levi, gissa om lillungen var nå glad imorse då han fick fara till dagis, han har varit ledig nästan en vecka och Levi älskar ju att vara där. Nåja det är bra och vi hoppas att det håller i sig även när han börjar skolan ;)


Kommentarer
Från: Sofie

Men du har ju en anledning iaf ;P

2010-02-18 @ 16:22:29
URL: http://sofieri.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback