snowracer

Vi har funderat ett tag på att köpa en bob till Levi, men endå varit lite snåla då dom kostar 699. Iallafall kom jag igår överens med min farmor om att vi skulle gå ihop och köpa som tidig födelsedagspresent, och planen var att vi skulle åka och köpa den idag. Roligt värre var det imorse när farmor ringde mig och meddelade att som säljer ut bob:arna nu på barnens hus för 299:-, alltså mer än halva priset. Inte illa pinkat va, tur att jag inte hade hunnit köpa någon tidigare :)

så nu är Levi ägare till en sån här;




Kommentarer
Från: Johanna ♥

Men härligt, vilket klipp! Jag älskade att åka bob när jag var liten, alltid roligt att Å K A : ) Nu är bilen min fixad så nu kan vi komma och hälsa på : )

2010-02-26 @ 18:19:19
URL: http://johanaj.blogg.se/
Från: Linda

Perfekt! annars hade jag tönkt säga att dom har på öb för 299, eller haft. men nuhar ni ju hittat en så det var ju bra!! =)

2010-02-27 @ 07:17:24
URL: http://lindta.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback